Načini dostave

Prilikom webshop narudžbe odaberete jednu od opcija:

  • Standardna dostava (za narudžbe do 100 EUR)
  • Besplatna dostava (za narudžbe veće od 100 EUR)
  • H Logistics d.o.o Mail Boxes Etc (za male pakete)
  • Osobno preuzimanje
  • Dostava u stan i dostava sa montažom (Đakovo, Osijek, Beli Manastir, Sl. Brod, Vinkovci, Vukovar, Našice, Donji Miholjac, Valpovo, Belišće…)

Standardna dostava/Besplatna dostava

  • Info: Dostava na željenu adresu (do ulaza u objekt za male pakete)
  • Dostupnost: Republika Hrvatska
  • Cijena: 5 EUR za narudžbe od 0-100 EUR, 0 EUR (besplatno) za narudžbe veće od 100 EUR

Dostava se najčešće obavlja putem usluge Mail boxes Etc, tvrtke H Logistics uz mogućnost angažiranja i drugih dostavnh službi. H Logistic šalje obavijest o isporuci putem SMS-a na dan isporuke. Ako u trenutku isporuke niste na adresi dostavljač će u poštanskom sandučiću ostaviti obavijest. Detalji o isporuci u poštanskom uredu naznačeni su na obavijesti.

Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Televizori većih dijagonala i ostali uređaji velikih gabarita, dostavljaju se do ulaza u objekt ili do prve prepreke za vozilo.

Informacije o trenutnom statusu vaše narudžbe i MP račun u elektronskom formatu, nakon otpreme pošiljke, kupac dobiva e-mailom od EducaTech j.d.o.o. Dostavna služba će također mailom, pozivom ili SMS-om kontaktirati kupca oko detalja dostave narudžbe. Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, djelatnici web shopa dostavnim službama daju i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom registracije/kupnje.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je paket dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U slučaju oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke primatelj ili druga ovlaštena osoba mora podnijeti prigovor odmah pri dostavi pošiljke dostavljaču popunjavanjem obrasca Zapisnik o šteti koji posjeduje sam dostavljač. Sva druga eventualna oštećenja i nepravilnosti potrebno je javiti odmah nakon preuzimanja i prije same upotrebe na email adresu educa.tech.dj@gmail.com, a naknadne reklamacije ne uvažavamo. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, EducaTech j.d.o.o. zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.

Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti EducaTech j.d.o.o. kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi i u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio web shopu www.techzone.hr bez isporuke kupcu i sl.) EducaTech j.d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem mogućem roku.

H Logistics d.o.o. Mail Boxes Etc

  • Info: Dostava na željenu adresu (do ulaza u objekt).
  • Dostupnost: Republika Hrvatska
  • Cijena: 5 EUR

Dostava se obavlja putem dostavne službe H Logistics d.o.o. Mail Boxes Etc

Obavijest o isporuci šalje se SMS-om prilikom izrade naljepnice paketa (priprema za dostavu) i na dan dostave sa točnim vremenskim intervalom dostave i telefonskim kontaktom kurira kako bi se u slučaju potrebe mogli čuti s njim. Uz 3 pokušaja dostave na adresu imate pravo i na: isporuku paketa u drugom terminu, isporuku na drugoj adresi bilo gdje u HR, ovlaštenje da se paket preda drugoj osobi, isporuku paketa u PaketShop poslovnicu – isključivo po nalogu primatelja ili pošiljatelja.

Informacije o trenutnom statusu vaše narudžbe i MP račun u elektronskom formatu, nakon otpreme pošiljke, kupac dobiva e-mailom od EducaTech j.d.o.o. Dostavna služba će također mailom, pozivom ili SMS-om kontaktirati kupca oko detalja dostave narudžbe. Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, djelatnici web shopa dostavnim službama daju i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom registracije/kupnje.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je paket dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U slučaju oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke primatelj ili druga ovlaštena osoba mora podnijeti prigovor odmah pri dostavi pošiljke dostavljaču popunjavanjem obrasca Zapisnik o šteti koji posjeduje sam dostavljač. Sva druga eventualna oštećenja i nepravilnosti potrebno je javiti odmah nakon preuzimanja i prije same upotrebe na email adresu www.educa.tech.dj@gmail.com, a naknadne reklamacije ne uvažavamo. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, EducaTech j.d.o.o. zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.

Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti EducaTech j.d.o.o. kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi i u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio web shopu EducaTech j.d.o.o. i sl.) EducaTech j.d.o.o.ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem mogućem roku.

Dostava u stan ili dostava sa montažom

  • Info: Dostava sa nošenjem artikala u stan, kuću, poslovni prostor, neovisno o broju samih artikala sa opcijom montaže
  • Dostupnost: (Đakovo, Osijek, Beli Manastir, Sl. Brod, Vinkovci, Vukovar, Našice, Donji Miholjac, Valpovo, Belišće…)
  • Cijena: od 10 EUR do 25 EUR

Usluga se obavlja putem odabranih specijaliziranih dostavnih službi za ovakvu vrstu usluge u svakoj regiji te uključuje dostavu bilo kojeg uređaja, neovisno o broju samih artikala. Vrijedi za webshop narudžbe, ISKLJUČIVO za dostavne adrese Slavoniji. Ovisno o vrsti artikala u košarici i lokaciji dostave sustav će ponuditi opcije dostave i montaže uređaja kao i cijenu za isto. Kupac sam odabire željenu vrstu usluge.

Za dostavu iznad 5. kata uvjet je da roba u originalnom pakiranju stane u lift. Za dostavu u prizemlje ili do 5. kata bez lifta uvjet je dovoljna širina hodnika i svih prolaza za nesmetan unos uređaja u originalnoj ambalaži.

Osobno preuzimanje

  • Info: osobno preuzimate uređaj na centralnom skladištu u Đakovu po primitku SMS poruke
  • Dostupnost: centralno skladište Đakovo
  • Cijena: besplatno

Osobno preuzimanje narudžbe obavlja se prilikom završetka narudžbe na centralnom skladištu u Đakovu.

Kada vaša narudžba bude spremna za preuzimanje, stići će vam obavijest putem SMS poruke s kodom koji vam omogućava preuzimanje narudžbe.

Dostava Kukirin e – romobila

Obrada narudžbe

Vaša narudžba bit će obrađena unutar 2-3 radna dana od trenutka kada izvršite uplatu.

Okvirni je rok isporuke od 3 do 12 radnih dana, osim proizvoda za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Rok počinje od trenutka kad trgovac zaprimi narudžbu ili uplatu na transakcijski račun. Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave. Dostavu naručene robe uslužno izvršavaju kurirske službe UPS, GLS, DPD. Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, trgovac dostavnoj službi daje podatke koje je kupac naveo prilikom narudžbe. Proizvodi će biti dostavljeni direktno na adresu koju ste naveli prilikom narudžbe. 

Dostava

Proizvodi kupljeni na našoj web stranici bit će isporučeni putem međunarodne dostave, izravno iz Poljske. Standardno vrijeme dostave je od 5 do 10 radnih dana, ovisno o destinaciji.

  • Dostava u Hrvatsku: Standardna dostava traje između 5 i 10 radnih dana.

Troškovi dostave

Cijena dostave paketa je besplatna.

Praćenje paketa

Poslat ćemo vam broj za praćenje paketa čim isporuka započne.

Kašnjenje u dostavi

Iako nastojimo sve narudžbe obraditi i isporučiti u najkraćem mogućem roku, ponekad mogu nastati kašnjenja zbog nepredviđenih okolnosti. To može uključivati razdoblja praznika, nepovoljne vremenske uvjete ili odgode uzrokovane radom dostavnih službi. Zahvaljujemo na razumijevanju i strpljenju u takvim situacijama.

Oštećenja ili nedostajući proizvodi

Ako vaš proizvod stigne oštećen ili mu nedostaju dijelovi, molimo vas da nas odmah obavijestite. Važno nam je da problem riješimo što brže, stoga ćemo vaš zahtjev obraditi u najkraćem mogućem roku i ponuditi rješenje.

Ostali uvjeti dostave

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

Kontaktiranje nas

Za sva pitanja vezana uz dostavu, promjenu podataka o dostavi ili provjeru statusa narudžbe, slobodno nas kontaktirajte. Pružit ćemo vam sve potrebne informacije da vaše iskustvo kupnje protekne glatko.